• Luotettavat toimitukset Matkahuollolla, alkaen 6,90€

  • Polkupyörät koottuna kotiovelle 34,90€

  • Hyödynnä Resurs rahoitustarjous, 12kk 0% korolla 

Robottiruohonleikkureiden asennus, huolto ja talvisäilytys

Kouvolan Pyöräpaja tarjoaa asiakkailleen robottileikkureiden asennus, huolto- ja talvisäilytyspalvelut

Robottiruohonleikkurit ovat automaattisia koneita jotka hoitavat nurmikonleikkuun.
Robottileikkurit ovat hiljaisia, melko huomaamattomia koneita jotka pitävät nurmikkosi siistinä säällä kuin säällä kesäaikaan.

Robottiruohonleikkurit ovat suojattu yksilöllisellä PIN-koodilla, jolloin ne ovat käyttökelvottomia jos se esim. varastetaan.

Robottiruohonleikkurin valinnassa tulee ottaa huomioon 

- Pihan kaltevuus ja korkeuserot
- Leikattavan nurmialueen koko
- Onko leikattava alue monimuotoinen vai selkeä
- Missä latausaseman tulee sijaita
- Hakukaapeleiden tarpeellisuus
- Puhelinsovelluksen tarpeellisuus

Kouvolan Pyöräpajan ammattitaitoinen henkilökunta auttaa sinua robottileikkurin valinnassa ja tarjoaa sinulle lisäpalveluna robottileikkurin asennusta.

Kartoitamme ensin tarpeesi, tulemme tutustumaan pihaasi ja leikattavaan nurmialueeseen. Teemme yhdessä sinun kanssasi päätöksen mikä kone sopisi juuri sinulle.
Yleensä tällä samalla käyntikerralla annamme myös tarjouksen asennuksesta.

Kun leikkuukausi päättyy, tuo robottileikkurisi meille huoltoon ja talvisäilöön

Toimita robottiruohonleikkuri ja latausasema meille kun leikkuukausi loppuu.
Teemme tarvittavat huoltotoimet syksyn aikana ja siirrämme leikkurin robottihotelliimme varttumaan seuraavaa kesää.
Huollattamalla robotin kerran vuodessa, varmistat sen täydellisen toimintakyvyn seuraavaa kesää ajatellen.
Tarvittaessa ylläpitolataamme robottiruohonleikkureita talvisin.

Robottiruohonleikkurin asennushinnasto

Käytössämme on kaapelikoneet ja muut tarvittavat välineet ripeään ja ammattitaitoiseen asennukseen.

Pidämme huolta robottiruohonleikkuristasi talven ajan

Robottiruohonleikkuri on vain kesäajan apulainen, mutta siitä pitää huolehtia myös talvella.
Robottiruohonleikkurin akkua ei saa päästää talven aikana tyhjäksi, sillä se ei saata enää keväällä ottaa varausta vastaan jos on päässyt ns. "kuivumaan".

Me Pyöräpajalla pidetään huolta kokonaisvaltaisesti robottiruohonleikkuristasi.

Saat keväällä nurmikollesi huolletun laitteen.

Tuo robottiruohonleikkurisi meille kesän jälkeen, kun nurmen kasvukausi on ohi eikä konetta enää tarvita.

Talvisäilytyspalveluun sisältyy koneen putsaus, ohjelmiston päivittäminen (tarpeen mukaan), koneen tarkistaminen huolto-ohjelman avulla sekä akkujen ylläpitolataus.
Myös terät vaihdetaan jos tarve vaatii.

Talvisäilytyksen hinta 159€

Hinta ei sisällä mahdollisia tarvittavia varaosia tai lisätöitä.

Mikäli kone tarvitsee varaosia tai enemmän huolenpitoa, olemme yhteydessä ennen kuin teemme mitään ylimääräistä.

Voimme myös tarvittaessa hakea koneen pihastasi syksyllä sekä palauttaa koneen keväällä.
Tästä veloitamme +50€ kuljetus ja ajokuluja.

Oma tili

Oma tili

Lähetä meille viesti!

Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

Hae


Suosituimmat haut

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 12.2.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Kouvolan Pyöräpaja
Katajaharjuntie 1
45720 Kuusankoski

05 3754 350
myynti@pyorapaja.fi
www.pyorapaja.fi
0398503-6

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail tai Klarna, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt maksuehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Kouvolan Pyöräpaja yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi.
Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö ja ota yhteyttä välittömästi asiakaspalveluumme jos sinulla on kysyttävää. 
Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Kouvolan Pyöräpaja
Katajaharjuntie 1
45720 Kuusankoski

05 3754 350
myynti@pyorapaja.fi
www.pyorapaja.fi
0398503-6

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Tilaus ulkomaille ei ole mahdollista.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille heti tilaamisen jälkeen kun otamme tilauksen käsittelyyn.

Pyydämme huomioimaan että erityisesti sesonkiaikana polkupyörien kokoaminen voi aiheuttaa viivästyksiä toimituksiin.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Verkkokaupassamme on myynnissä tuotteita jotka ovat välittömästi saatavissa omasta varastostamme sekä tuotteita jotka ovat saatavilla toimittajan varastosta. 
Toimittajan varastosta tilattavien tuotteiden toimitusaika on hieman pidempi kuin omilla varastotuotteillamme.
Arvioitu toimitusaika on kerrottu tuotesivulla sekä tilausvahvistuksella.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, poislukien toimituskustannukset. Teemme palautuksen viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Suodata

Toivelista