Kouvolan Pienkone tarjoaa asiakkailleen robottileikkureiden asennus, huolto- ja talvisäilytyspalvelut
Robottiruohonleikkurit ovat automaattisia koneita jotka hoitavat nurmikonleikkuun. Robottileikkurit ovat hiljaisia, melko huomaamattomia koneita jotka pitävät nurmikkosi siistinä säällä kuin säällä kesäaikaan.
Robottiruohonleikkurit ovat suojattu yksilöllisellä PIN-koodilla, jolloin ne ovat käyttökelvottomia jos se esim. varastetaan.
Robottiruohonleikkurin valinnassa tulee ottaa huomioon
- Pihan kaltevuus ja korkeuserot - Leikattavan nurmialueen koko - Onko leikattava alue monimuotoinen vai selkeä - Missä latausaseman tulee sijaita - Hakukaapeleiden tarpeellisuus - Puhelinsovelluksen tarpeellisuus
Kouvolan Pienkoneen ammattitaitoinen henkilökunta auttaa sinua robottileikkurin valinnassa ja tarjoaa sinulle lisäpalveluna robottileikkurin asennusta.
Kartoitamme ensin tarpeesi, tulemme tutustumaan pihaasi ja leikattavaan nurmialueeseen. Teemme yhdessä sinun kanssasi päätöksen mikä kone sopisi juuri sinulle. Yleensä tällä samalla käyntikerralla annamme myös tarjouksen asennuksesta.
Kun leikkuukausi päättyy, tuo robottileikkurisi meille huoltoon ja talvisäilöön
Toimita robottiruohonleikkuri ja latausasema meille kun leikkuukausi loppuu. Teemme tarvittavat huoltotoimet syksyn aikana ja siirrämme leikkurin robottihotelliimme varttumaan seuraavaa kesää. Huollattamalla robotin kerran vuodessa, varmistat sen täydellisen toimintakyvyn seuraavaa kesää ajatellen. Tarvittaessa ylläpitolataamme robottiruohonleikkureita talvisin.
Robottiruohonleikkurin asennushinnasto
Käytössämme on kaapelikoneet ja muut tarvittavat välineet ripeään ja ammattitaitoiseen asennukseen.
Annamme tarjouksen asennuksesta kohdekäynnin yhteydessä.
Asennuksen tuntihinta 75€, laskutus alkaa kun asentaja lähtee kohteeseen. Erillistä kilometrikorvausta ei siis laskuteta, vaan matkat kuuluu asennuksen tuntihintaan.
Kaapeli + tarvikkeet laskutetaan metrimäärän mukaan, 1€ metri.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt maksuehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Kouvolan Pyöräpaja yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Kouvolan Pyöräpaja Katajaharjuntie 1 45720 Kuusankoski
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Tilaus ulkomaille ei ole mahdollista.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Peruuttamisoikeus
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, poislukien toimituskustannukset. Teemme palautuksen viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.