• Toimituskulut alkaen - 6,90€

  • Toimitukset kotiovelle alkaen - 24,90€

  • Polkupyörät koottuna kotiovelle - 34,90€

  • Rahoitustarjous 0% korko 12kk

RockShox iskarihuolto

RockShox huolto nyt Pyöräpajalla!

Pyöräpaja jatkaa erikoistumistaan ja tarjoaa nyt myös huoltopalveluita
RockShox tuotteille.

Meillä on laaja valikoima huollossa käytettäviä alkuperäisiä tiivisteitä ja muita alkuperäisvaraosia niin keuloihin kuin takaiskareihinkin.

Käytössämme on myös "iskaridyno", jolla koeponnistamme huolletun iskunvaimentimen.
Pyrimme tällä koeponnistuksella toteamaan huollon onnistumisen ja sitä myöten vähentämään mahdollisten reklamaatioiden määrää.

RockShox huoltohinnasto

Täyshuolto

Irrallisen RockShox joustokeulan täyshuolto 129€
Pyörässä kiinni oleva +20€

RockShox takaiskarin täyshuolto 129€
Pyörässä kiinni oleva +20€

Mikäli takaiskarissa on lisäkannu, hintaan lisätään +10€ 

Ylläpitohuolto

Irrallisen RockShox joustokeulan ylläpitohuolto 79€
Pyörässä kiinni oleva +20€


----

Mitä täyshuollossa tehdään?

RockShox joustokeulan täyshuollossa iskari tarkistetaan ja putsataan.
Vaimennin ja ilmajousi huolletaan, tiivisteet ja öljyt vaihdetaan.

Vuosihuollon hinta pitää sisällään työn osuuden sekä käytetyt öljyt.
Varaosat ja tiivisteet veloitetaan erikseen.


Mitä ylläpitohuollossa tehdään?

RockShox ylläpitohuollossa keula tarkistetaan ja puhdistetaan.
Foam renkaat ja pölytiivisteet uusitaan, alajalat pestään ja öljyt vaihdetaan.

Alajalkojen huoltohinta pitää sisällään työn osuuden sekä käytetyt öljyt.
Varaosat ja tiivisteet veloitetaan erikseen.

Mikäli löydämme huollon yhteydessä jotain isompaa ja ihmeellisempää,
otamme yhteyttä asiakkaaseen ennen kuin jatkamme huoltotyötä.

Varaa tästä aika huoltoon!

Oma tili

Oma tili

Suodata tuotteita

Hae


Suosituimmat haut

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 12.2.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Kouvolan Pyöräpaja
Katajaharjuntie 1
45720 Kuusankoski

05 3754 350
myynti@pyorapaja.fi
www.pyorapaja.fi
0398503-6

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt maksuehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Kouvolan Pyöräpaja yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Kouvolan Pyöräpaja
Katajaharjuntie 1
45720 Kuusankoski

05 3754 350
myynti@pyorapaja.fi
www.pyorapaja.fi
0398503-6

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Tilaus ulkomaille ei ole mahdollista.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, poislukien toimituskustannukset. Teemme palautuksen viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.